Alla inlägg under december 2012

Av alskadelillavirvelvind - 6 december 2012 08:53

     

Måste bara få göra en test att ladda upp en bild, så jag vet hur man gör...... Hahaha



Av alskadelillavirvelvind - 6 december 2012 08:45

Som jag längtat till vintern och snön    Det jag inte visste då, är att min kropp skulle ta så mycket stryk av kylan, det har ju inte varit så förut liksom...

I tisdags var jag iväg och skjutsade Lilla D till skolan, och kom hem, så vansinnigt stel i lederna..... Det började kort därefter värka något i hästväg :(  Jag var inte riktigt beredd på det, så det kom lite som en chock faktiskt..... Men så på kvällen sa min älskade gubbe : Vet du, i morgon åker vi till relaxen på Himlabadet, så kanske värken kan lindras lite av värmen ! DET var det bästa, för det var så otroligt befriande att få sitta där i bastun ett par timmar, och faktiskt känna mig nästan smärtfri :) Även om det bara var för stunden, så har jag faktiskt lärt mig och blivit duktigare på att vara glad för det lilla , vilket jag verkligen va då !


Javisst,  idag är värken tillbaka, men hey, jag fick ju må bra igår, om än bara för ett par timmar !!

Varför har jag sån värk då ? Det tänkte jag dela med mig av i ett annat inlägg !


Ha en fantastisk bra dag, och snöa inte in er ;)


KRAM

Lottis

Av alskadelillavirvelvind - 5 december 2012 16:40

Ja, då var jag igång då     Kommer nog att ändra både form och färg vartefter jag lär mig hur det fungerar här.....

Känns i alla fall så skönt att jag äntligen kommit dit jag velat så länge, att få skriva om ditten och datten   Jag kommer inte använda våra namn i denna blogg, för er som undrar varför det står konstigt skrivet..... Mest av respekt för att jag skriver om andra, som dessutom inte har så mycket att säga till om..... Hehe


Mycket nöje !!


Lottis   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards