Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

Att få vara social = Att få vara mig själv

Av alskadelillavirvelvind - 7 januari 2013 12:48

Jag har idag börjat en kurs- smärtrehabilitering :-)
Det bästa förutom att lära sig leva med smärtan, är att återigen få möjligheten att vara social igen !! Wow, vilken känsla att få träffa lite nya människor, få prata om ditten och datten ......

Jag tror minsann gamla Lottis kommer att återupplivas under dessa 6 veckor !! :-)

Hoppas bara till gud att jag även får ordning på smärtan !!

Jag har gruvat mig, just för att träffa nya människor, för att jag inte upplever mig själv som social längre ...... Men det är ju för att jag inte haft chansen att vara det särskilt mycket på sistone .....

Kram

Lottis

 
 
Ingen bild

Eva

7 januari 2013 12:57

Du känner dig inte social men jag vet att du är det och har full förståelse när du inte är det för eftersom jag vet att du är det så accepteras det av dina vänner! krångligt skrivet men hoppas du förstår ;) Önskar dig all lycka på kursen och du....du vet vart jag finns!!!!

alskadelillavirvelvind

7 januari 2013 14:41

Tack goa söta !!! Ja, det vet jag ;) KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alskadelillavirvelvind - 25 april 2013 16:31

Nu är jsg liksom redo att omfamna våren och sommaren !! * Fönster putsade * Gardiner så klart bytta * Fräscha sommarfärger * Idag har jag gått an med dammsugaren och skurmoppen * Vinterkläder och skor undanplockade * Kommit igång med träning...

Av alskadelillavirvelvind - 23 februari 2013 15:32

Jag vet att det var jättelängesen jag bloggade nu :( Tycker själv att det är himla trist, men dels har jag varit så sjuk och fick mindre trevligt hälsobesked och sen har jag ju så förbaskat ont i axeln, så att sitta så här och skriva längre stunder ä...

Av alskadelillavirvelvind - 17 januari 2013 22:31

Det var ett tag sen jag skrev nu...... Har varit så trött av rehabiliteringen, så jag har helt enkelt inte orkat.... Men jag vänjer mig väl ? ;)     Det största sveket, är när man sviker sig själv :(   Hur och när sviker man sig själv ? Fö...

Av alskadelillavirvelvind - 11 januari 2013 16:13


Tänkte bara förtydliga, för jag märker att jag varit lite otydlig i inläggen...... När jag skriver som rubrik " TEMA - *****", då är det inlägget kopplat till neurobloggarnas temaveckor..... Självklart lika bra ;) Och då kommer jag också hänvisa till...

Av alskadelillavirvelvind - 11 januari 2013 11:47


    Nu när jag börjat på rehab är det så skönt när jag kan le igenkännande, när personalen (psykolog,arbetsterapuet och sjukgymnast) pratar om de olika delarna :) Igenkännande för att jag nu upptäcker att jag redan kommit väldigt långt med mig själ...

Skapa flashcards